U19 bevarer troen
U19-holdene kæmpede flot, men manglede effektivitet i kampe mod Dalum og Esbjerg.
To U19-kampe
Skærtorsdag måtte U19 Liga 1 desværre se sig besejret med 0-2 af Dalum på Vestjysk Bank Stadion.
Liga 1 stillede ellers med et stærkt hold, selv om tre spillere var udlånt til Jyllandsserien. Men personlige fejl i begge ender betød, at det ikke lykkedes at få kampen over på holdets præmisser.
Organisatorisk og spillemæssigt var drengene fuldt med, og derfor var nederlaget ekstra ærgerligt.
Alligevel går Liga 1 ind til de sidste kampe med stærk tro på tingene. Humøret er højt, sammenholdet er stærkt, og truppen står et rigtig godt sted. Det lover godt for fremtiden.
Kampens spiller blev igen fuldt fortjent Jens Hermansen, som fortsætter sin flotte form og bidrager stærkt både på banen og i fællesskabet.
Næste kamp spilles 2. pinsedag hjemme på Vestjysk Bank Stadion kl. 15.15 mod Aarslev. Holdet håber igen på god opbakning på tribunen og vil gerne sige tusind tak for støtten i torsdags.
U19 Liga 3 var på besøg i Esbjerg, hvor det trods mange chancer desværre kun blev til 1-1.
Drengene viste dog, at holdet har meget mere i støvlerne og blot skal have effektiviteten med.
Næste kamp for U19 Liga 3 spilles 3. juni på udebane mod Askov/Malt UI.

